sexta-feira, 30 de janeiro de 2009

its twilight

edward murmured, looking at the western horizon, obscured as it was with clouds (...) "it's the safest time of day for us," he said, answering the unspoken question in my eyes. "the easiest time. but also the saddest, in a way... the end of another day, the return of the night. darkness is so predictable, don't you think?" he smiled wistfully....

só poquê hoje eu vi um ''twilight'' maravilhosoooooo
resolvi colocar isso aqui!!!
o pequeno está em campinas hoje..
to com saudade de falar com eli toodos os dias as 2:30 da manhã...
preciso agilizar me pc logoo..
dessa final de semana num passa...
vou ve-lo semana que vem eu achooo
tomaraaaa!!!!

bjo

Nenhum comentário:

Postar um comentário

E não é que deu certo

06 de junho de 2022 08:20 e 08:21 da manhã, nasceram meus dois amores, sim senhores fiquei gravida de gemeos e dei a luz nesse dia. Fique mu...